søndag den 20. april 2014

En app til børn og barnlige sjæle

Midt i et påskebesøg hos min familie greb jeg chancen til at introducere mine yber elskelige niecer, tvillingetøserne Ellen og Lea, for "Småpenge" app'en - en app jeg har været med til at designe igennem mit arbejde hos Weltklasse. Tvillingerne ligger godt nok ikke heeeelt indenfor målgruppen - de er ikke gamle nok - men som min bror hårdnakket påstår - har de jo arvet supergener, så de fik alligevel lov til at prøve ;-)

App'en består af 4 spil, hver med fokus på at lære børn om penge og specielt "sparegrisen" skabte stor begejstring hos pigerne - helt sikkert på grund af de herlige lydeffekter - som udover at more pigerne, også fik skabt en god griner hos alle tilskuerne.

Prøv den - det er ganske sjovt - og gratis! Bare klik her




Ingen kommentarer:

Send en kommentar